Summer Activities 2016

Arriba l’estiu i toca un bon merescut descans, però sense oblidar-nos que hi ha temps per fer moltes coses. Entre elles repassar una mica els continguts d’anglès treballats al llarg del curs d’una forma més relaxada a fi de poder iniciar el proper amb una millor base d’aprenentatge.

Penseu que el nivell de competència d’una llengua que no s’utilitza de forma freqüent comença a perdre’s a partir del primer mes, per això creiem que fora bo que els nostres alumnes facin alguna coseta en anglès.

Què i com podem ajudar als nens a tal propòsit?

  • Per als cursos de 4rt a 6è hem penjat a cada curs unes activitats de reforç i ampliació dels temes treballats a l’aula. Totes elles aniran acompanyades del full de resposta a fi que pugueu comprovar que han estat ben realitzades.
  • Podeu promoure activitats complementàries d’exposició a l’anglès:o  Veure pel·lícules i/o dibuixos en versió original anglesa amb els subtítols en anglès. Hi ha portals de televisió que n’ofereixen una gran oferta com ara:

lets-clansuper 3–   Let’s Clan. 
–  Super 3.

 

 

 

 

o  Llegir llibres de lectura graduats en anglès. A poder ser, audiollibres: llibres que s’acompanyin d’un Cd  on és la lectura del propi text. En el blog trobareu enllaços a revistes i llibres digitals, però en podeu trobar gran oferta a llibreries com: Come In – Llibreria Anglesa.  C/ Carrer de Balmes, 129-Bis, 08006 Barcelona.

o Escoltar cançons que agradin als alumnes amb la seva transcripció en anglès tot utilitzant YouTube.

o Visitar pàgines d’Internet que promoguin la pràctica activa dels aprenentatges. Us proposem unes quantes a la següent página.

  • Abans de començar la feina fóra bo que ens organitzem bé el treball en funció dels dies que tenim. No té sentit fer la feina de forma intensa uns dies i deixar-ho tot córrer la resta de vacances. Una mica de dilluns a divendres ja és suficient i productiva si es fa  al llarg de tot l’estiu.De forma especial per als alumnes que passen de quart a cinquè, us informem que els alumnes hauran de dur a la classe un diccionari bilingüe (català-anglès // anglès-català o castellà-anglès// anglès-castellà). No cal que sigui un diccionari nou, però ha de venir etiquetat per fora amb el nom i cognom de l’alumne. Aquest serà utilitzat a les aules durant tot el cicle superior com a llibre de consulta.I això és tot. Esperem que passeu un molt estiu. Ens veiem en setembre!Les mestres d’anglès
Esta entrada fue publicada en Isabel y etiquetada , , . Guarda el enlace permanente.